zaterdag 27 juni 2015

Zaterdag 27 juni 2015

Van nature ben ik een prive persoon. Dat wil zeggen dat ik niet zo snel het achterste van mijn tong laat zien.
Als je een website wil maken en bijhouden is dat niet zo'n handige eigenschap.

Ik heb mij weer ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. Ik ga nogmaals beginnen mijn mijn eigen bedrijf. Het lesgeven in small-groep of prive kracht training en aanverwante zaken zoals mobiliteit, zelf verdediging, voedingsadvies en conditie training.

Mijn nadruk ligt op eenvoudige en simpele schema's die voor een ieder te volgen zijn En die resultaat opleveren. Dat wil niet zeggen dat het makkelijk is.

Wat is voor mij een goed resultaat?
Wanneer je sterker wordt, beter gaat bewegen, je techniek van de oefening beter wordt, je sneller wordt, je sport beter kan uitvoeren, je kwaliteit van leven vooruit gaat, je vetpercentage naar beneden gaat en je spiermassa hoger wordt.

Tevens zal ik artikelen plaatsen met nutige informatie en inspirerende verhaaltjes. Soms zelfs ook over mijn eigen leven en trainen.

Mijn eigen training is, zoals altijd, een proces welke altijd in beweging is.
Mijn grote doelen blijven hetzelfde, maar de methodes en aanpak willen nog wel eens verschillen.
Ik merk dat wanneer ik consistenter ben in mijn eigen training (maak je schema af !!!) dat mijn vooruitgang ook beter is.
Ook voor mij geld dat ik mijn eigen advies moet opvolgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten